در واقع این دست انداز، اندودکاری بوده و دارای قاب چوبی می باشد ولی شبیه تخت سنگی یکپارچه است که جلوه ای نمادین یا مونومانتال به ساختمان داده است. برای بیننده ای که از میان محوطه به بیرون نگاه می کند، بال شرقی که در طرف مقابل قرار دارد بصورت پلی بر روی یک گشودگی، یک صحن تئاتر نیم دایره ای یونانی کوچک با آبگیری که سکوی نمایش آن می باشد دیده می شود.
باغ و خانه برای شکل دادن یک اثر جمعی، که بیشتر شبیه یک روستا است تا یک خانه، با هم ترکیب شده اند. در گوشه جنوب شرقی، اتاق خواب های او و دخترش، مجموعه فرم های انتزاعی هستند که دارای زمینه طرح های تمدن مایا بوده و متأثر از سبک قدیمی تر پنجره هایی با شیشه بندی منقوش و آلاچیق مسطح با فریم چوبی می باشد.
بارنزدال کمتر از شش سال در این خانه زندگی کرد و بعدا این خانه به مراکز هنری کالیفرنیا تبدیل شد و سپس در دهه 1940 مدتی خالی نگه داشته شد و به دقت از خرابی آن جلوگیری شد و هم اکنون ساختمان این طرح کاملاً مرمت شده و بازدید آن برای عموم آزاد است.
دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...
Leave a reply