اگر چه درست است که معماری در حال حاضر به عنوان یک میدان در حال رشد است، ما نمی توانیم همه خود را برای طراحی و ساخت و ساز اختصاص دهیم.
روموللو: این یک نقطه جالب است آیا اگر
همه ما تصمیم به طراحی ساختمان ها داشتیم، مشاغل، کمسیون ها و ساختمان های کافی وجود دارد؟ و مهمتر از همه، آیا ما واقعا به ساختمان های بیشتری نیاز داریم؟
هان: ساختمان های کافی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه وجود دارد. من فکر می کنم بسیاری از سهام ساختمان با کیفیت بسیار پایین است، اما بقیه جهان نیز باید تشخیص دهد که دنیای در حال توسعه با مشکلاتی متفاوت مواجه است. پاسخ های ناامید کننده برای موقعیت های ناامید کننده، کیفیت تسلیم نیست که همیشه می تواند انجام شود.
مونیکا: من معماران خلاق را آگاه می دانم که نیازی به ساختن شهر نیست
. آنها با آنچه قبلا ساخته شده است کار می کنند. این در مورد حساسیت به محیط زیست است.
من معماران خلاق را آگاه می دانم که نیازی به ساخت در شهر وجود ندارد. آنها با آنچه قبلا ساخته شده است کار می کنند.
هان: من همچنین می گویم محیط سیاسی و فقدان توسعه فکری برای کشورهای در حال توسعه، بزرگترین مانع برای طراحی خوب است، نه کمبود مهارت معماری.
روموللو: من 100٪ موافقم. این طراح شهری برزیلی، جیمی لرنر است که در برزیل بسیار مشهور است. او معماران را برای آینده می گوید ... در واقع حاضر است! (می خندد) مجبور نیست که در مورد ساختن چیزهای جدید بجنگد، بلکه باید آنها را در شهر های آسیب دیده ما اصلاح کنیم.
در مورد کاری که در حال حاضر انجام می دهید جالب و مهم است؟
مونیکا: من واقعا از معماری جدید و هیجان انگیز لذت بردم. من این جستجو ثابت را دوست دارم شگفت انگیز است که در تماس با بسیاری از افراد با استعداد از کشور من و از سراسر جهان و احساس درگیر در چیزی است.
هان: مهم است که من معماری چینی
را به صورت عادلانه و صادقانه به جامعه بین المللی معرفی کنم. جهان را به نمایش بگذارید معماران که واقعا چین را به عنوان چینی ها شناخته اند، حتی در معماری عمومی. مهم است که گفتمان و محیط زیست چینی به درستی نمایان می شود، بنابراین بحث های بین المللی محرمانه نیست.
مهم است که من معماری چینی را به صورت عادلانه و صادقانه به جامعه بین المللی معرفی کنم. جهان را به نمایش بگذارید معماران که واقعا چین را به عنوان چینی ها شناخته اند، حتی در معماری عمومی.
روموللو باراتو: آنچه در عرصه معماری من حرکت می کند، امکان دیدن معماری خیلی بیشتر از صرفه جویی در طراحی و ساختن آن است، و در همان حال لازم نیست که با پروتکل های عملی و بوروکراتیک طراحی و ساخت مسکن برخورد شود.
هان: و در نهایت، من بسیار افتخار نشان دادن کار او Jingtang و لی Xiangning به خوانندگان بین المللی، آنها درخشان و جشن معماران در چین است. واقعیت این است که آنها هر دو برنده در BOTY ما شده است شور و شوق و افتخار زیادی در جامعه طراحی در اینجا جلب کرده است. این باعث می شود که شغل من بسیار ارزشمند باشد
درباره ویراستاران
هان ژانگ رئیس ArchDaily چین است . او تمام جنبه های عملیات ArchDaily را در چین، از جمله سرمقاله و فروش، نظارت می کند. او برای اولین بار در لیسانس اقتصاد و دارایی از دانشگاه موناش، قبل از رفتن به دانشگاه ملبورن به دریافت مدرک لیسانس و مدرک کارشناسی ارشد در معماری، دست یافت. او پیش از ورود به ArchDaily به عنوان مدیر کشور چین، به عنوان یک معمار به مدت 8 سال کار کرد.
Romullo Baratto سردبیر در ArchDaily برزیل است و اغلب در پروژه های Archdaily همکاری می کند. او معمار و برنامه ریز شهری است، با استادان معماری و سینما از FAU-USP. به غیر از ArchDaily، او همچنین به عنوان یک عکاس مستقل و فیلمساز در فلورنته استودیویی کار میکند تا تلاش کند رابطه بین حرکت و فضا را از طریق تصاویر بررسی کند. او بخشی از تیم تعاملی برای 11 ساله دوسالانه معماری سائو پائولو در سال 2017 بود.
مونیکا Arellano مسئول منطقه ویراستاری در Archdaily مکزیک است . او در دانشکده معماری UNAM مشغول به کار بود و در آزمایشگاه کیهان شناسی "جهش جمعی" با ایزابل اشاد، ارکستر آلمانی کار میکرد. او در پروژه های مختلف مالزی و سرمقاله با Fundación ICA مشغول به کار بوده و به عنوان معمار در Sinestesia Arquitectos مشغول به کار بوده است.
دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...
Leave a reply